Amb Partitura de jocs, Mireia de Querol aborda la memòria i la història de manera creativa, proposant un joc sobre la temporalitat a partir de l’imaginari personal i col·lectiu inspirat per un espai comú. En aquest procés es convida l’alumnat a indagar, per una banda, en la història dels jocs tradicionals dels seus llocs d’origen, les seves variacions, les seves possibles adaptacions… Durant aquesta primera fase, els infants han realitzat una enquesta als seus familiars, als que viuen aquí o bé, als que estan en altres països per tenir més informació i utilitzar-la pel procés de preparació i creació d’aquesta peça-joc!
Mireia de Querol és ballarina, coreògrafa i docent en l’àmbit de la dansa contemporània, resident a Barcelona. Graduada en el Grau Superior de Dansa Contemporània (BA Modern Theatre Dance) a la Theatreschool, Amsterdam School of the Arts (AHK), a Holanda, 2003-2007. Paral·lelament també es llicencia en Humanitats a la Universitat Autònoma de Barcelona (2001-2008). Com a coreògrafa en solitari ha creat diverses peces, de les quals el solo I tots els altres (2011), fou guanyador del 3er Premi al Baltic Movement Contest de Gdansk, Polònia (juny 2011). Actualment i des del 2012 treballa amb les artistes Anna Rubirola i Cecilia Colacrai, formant el col·lectiu Big Bouncers, amb el qual han creat diverses peces, de les quals Big Bounce ha rebut el Premi Sebastià Gasch, Aplaudiment a la creació emergent, FAD 2015. Forma part del Grup la Bolsa, el qual col·labora amb Thomas Hauert en la creació de la peça La mesura del desordre (Festival Grec 2015), i la peça Retrats Errants (Mercats de les Flors 2018), amb l’acompanyament de la Cia. Mal Pelo. També ha treballat en col·laboració amb altres creadores independents com Ona Fusté, Montserrat Iranzo, Ariadna Estalella, Anna Mustonen i Mara Smaldone.
Projecte liderat per Mireia de Querol i Duran, amb l’acompanyament de Judit Gelabert Castillo, alumna de Pedagogia de la dansa de l’Institut del Teatre de Barcelona. Tutors dels grups: Laura Gris Gil i Juan Diego Arenas Sandez. Agraïments especials a les famílies per la seva aportació en la memòria de jocs tradicionals.
El programa d’educatius del Graner s’emmarca dins el programa Caixa d’Eines, impulsat pel Pla de Barris de Barcelona, que consisteix en la introducció de pràctiques artístiques dins el currículum escolar amb l’objectiu de reduir les desigualtats entre els barris de la ciutat.