Una reflexió sobre el moviment a l’aula d’infantil amb tallers duts a terme per Bea Fernández a les escoles El Polvorí i Enric Granados, i a les escoles bressol Collserola, Niu d’Infants i El Cotxet del barri de la Marina.
‘El meu impuls o imaginari ha estat generar espais i situacions on el que és desconegut s’implementés com un lloc de potencialitat, posant el focus d’observació en aquesta capacitat innata i encara no anul·lada de l’infant que experimenta constantment a través del desig de percebre, atenent des de la dispersió absoluta i accionant decisions canviants. Aquest lloc on la materialitat del cos de l’infant trenca les jerarquies entre corporalitats i gaudeix de les dimensions afectives que s’inscriuen en tota la matèria, tant humana com no humana. Aquest punt de partida em resulta un territori molt fèrtil on qualsevol pràctica creativa pot tenir un lloc.’
El programa d’educatius del Graner s’emmarca dins el programa Caixa d’Eines, impulsat pel Pla de Barris de Barcelona, que consisteix en la introducció de pràctiques artístiques dins el currículum escolar amb l’objectiu de reduir les desigualtats entre els barris de la ciutat. Graner desplega el seu programa educatiu vinculat a Caixa d’Eines en escoles de primària i secundària del barri de la Marina de Port.