Søren Evinson

Utilitzo el mitjà de la performance per generar noves fantasies de l’espectacular. Investigo sobre la idealització de la cultura contemporània i em maneig a través dels seus enunciats emfàtics. M’abasteixo de motius i imaginaris despresos de la societat de consum, la vida contemporània. Els treballs es mostren intensos, exuberants, complexos, delirants i en especulació constant amb la realitat.

Treballo sobre la paraula, la locució i el discurs com a forma, la presència, el gest i l’acció com a forma, la mirada, el públic i la connexió com a forma. L’exhibició de la parla i del cos són la passarel·la per distribuir de manera seqüencial una cosa que apareix com a sensible al logos però que trastoca les seves lògiques al si dels seus propis codis d’expressió.

Projecte en residència

Amb la confirmació de la Postmodernitat als 90 a través de la reproducció massiva d’imatges, l’anhel per una autenticitat fixava la mirada als escenaris d’immediatesa que se suposava als pobres. Ser pobre, estar en mode supervivència, s’equiparava a no tenir marge per a la representació. Per això apareixen correlacions entre una estètica del que és autèntic amb una estètica de la pobresa.

De la mateixa manera que el transeünt es desplaça entre fastiguejat i fascinat pel cos desemparat del pobre, Vanity Poverty Revenge, a través de la seva angularitat i tangencialitat, exhibirà un moviment constant que fluctuarà entre idees del vagareig d’un homeless i una desfilada en una passarel·la.

Arxiu residències Graner

  • 2024 · residència creuada amb Santarcangelo · Vanity Poverty Revenge
  • 2023 · residència creuada amb La Briqueterie CDCN-Val-de-Marne · Vanity Poverty Revenge
  • 2023-24 · convocatòria pública modalitat associada · Vanity Poverty Revenge
  • 2021 · col·laboració Festival Sâlmon · Just Desire
  • 2020 · convocatòria pública · Sex Angel (Just Desire)
  • 2018 · col·laboració G.R.U.A. i Festival TNT· A Nation Is Born in Me

Vídeos residències