Durant els primers anys de vida el cos es mou de forma instintiva, lliure de prejudicis, tot i estar a punt de carregar-se d’(im)posicions. En la construcció del vincle afectiu entre el petit i l’adult, les interaccions entre els dos són fonamentals. Per això ens marquem com a objectius experimentar en família i treballar amb les escoles bressol en projectes de llarga durada. Observant els grups d’infants, com és el seu joc, per veure què podem oferir des del llenguatge del cos i el moviment.
Formació de l’equip docent en l’entorn el llenguatge del cos i el moviment amb Gemma Palet, psicopedagoga, dansaterapeuta, graduada en dansa per a mestres i postgraduada en expressió, comunicació i llenguatges a la pràctica educativa. Aquest treball s’ha centrat en entendre les funcions de l’educadora vinculades a l’acompanyament i a la observació de l’infant. A l’escola bressol, l’educadora és algú que creu en la pedagogia de les condicions -com diu en Philippe Meirieu- i també algú que comparteix amb l’infant un diàleg permanent, a vegades sense paraules, on la dansa esdevé un dels cent llenguatges que permet l’expressió d’afectes, idees o pensaments.