En aquesta etapa escolar vam voler incidir en la consciència del cos i la seva presència, en els moviments propis i els dels altres. Cossos que són i que a la vegada estan (dins de l’aula), cossos que aprenen (d’altres cossos), cossos que es mouen (sense ser-ne conscients). Els centres de primària que hivan participar van ser Escola SEAT i Escola Bàrkeno.
Accions:
- L’Escola Seat va iniciar la seva relació amb Graner amb una formació amb l’equip docent a càrrec de Gemma Palet i la participació en l’espectacle escolar Jungla, de Big Bouncers. S’ha tancat el curs amb el compromís de continuar treballant junts durant el 2019-2020, per seguir teixint relacions i ampliant la programació d’activitats dins l’aula.
- L’Escola Bàrkeno va dur a terme una revisió dels exercicis i de les pràctiques de cos i moviment treballades en els darrers anys amb els nens i nenes de 3 a 12 anys (a partir de la tasca que s’havia iniciat en el projecte Tàndem entre l’Escola Bàrkeno i el Mercat de les Flors-Graner). D’una banda, s’ha proposat un taller en el context del Dia de la Dansa pels alumnes de 4rt a 6è de primària amb l’artista Laila Tafur, resident del Graner. D’altra banda, es va treballar en col·laboració amb la coreògrafa Sonia Gómez, artista associada al Graner: s’han realitzat vàries sessions d’observació a l’aula de cara a ampliar les eines de treball de l’equip docent. Pel curs 2019-2020 ens hem compromès a seguir treballant, tant dins l’aula com en el context de les trobades del claustre.
