• Residències
  • Programes
  • Barri
  • Educatius
  • Arxiu viu
  • Graner
Newsletter
  • cat
    • esp
    • eng
  • Residències
  • Programes
  • Barri
  • Educatius
  • Arxiu viu
  • Graner
Newsletter
< Tornar

‘Formació vivencial’ curs 2022-23

Des del Graner i el programa Caixa d’Eines del Barri de la Marina vam iniciar un projecte de FORMACIÓ VIVENCIAL a través de l’art de la dansa i l’expressió del cos en el context educatiu. Aquest projecte va néixer, en gran part, de recollir les necessitats i els desitjos del curs anterior de generar espais de trobada on intercanviar de forma pràctica i teòrica les metodologies, sistemes i experiències dels processos de treball a partir del cos i de la dansa a les aules dels centres educatius, així com per compartir un procés d’assemblatge i de diferenciació del vocabulari i llenguatge específics entre l’art de la dansa i la pedagogia. Amb la participació d’artistes, mediadores i docents. Les sessions es van dur a terme entre març i juny de 2023.

Les dues professionals que vam proposar per conduir les sessions van ser Mercè Sardà i Estefanía Morante, amb una àmplia trajectòria i més de 25 anys treballant i dedicades a la dansa en el context educatiu formal i no formal. El seu projecte de formació LA DANSA EDUCA va sistematitzar, recollir i reivindicar les pràctiques de la dansa creativa com a eina educativa. En aquell moment, estaven abocant els coneixements i experiències compartides en l’escriptura d’un llibre de consulta: PAUSA EN MOVIMIENTO, que plantejava algunes de les qüestions més rellevants entorn de la dansa, la infància i l’adolescència.

El programa d’educatius del Graner s’emmarca dins el programa Caixa d’Eines, impulsat pel Pla de Barris de Barcelona.

Fotografies ©AnnaFàbrega

  • ‘Formació vivencial’ curs 2022-23
  • ‘Formació vivencial’ curs 2022-23
  • ‘Formació vivencial’ curs 2022-23
  • ‘Formació vivencial’ curs 2022-23
  • ‘Formació vivencial’ curs 2022-23
  • ‘Formació vivencial’ curs 2022-23

© Graner, 2025

  • Avís legal
  • Política de cookies