Arriben les presentacions al públic de les propostes EN RESiDÈNCiA curs 2024-25. La cia. Aina Lanas ha treballat a l’Institut Escola Antaviana, amb un grup de 3r d’ESO durant tot el curs, desenvolupant la peça DOLPHIN Z. Una peça que juga amb la creació d’un vídeo en directe a partir dels moviments coreogràfics del que passa en escena i dels moviments de la càmera. Un treball col·lectiu on l’alumnat ha participat de la creació del material, de les decisions de vestuari, vídeo, etc.
El mateix grup defineix la peça així:
“Darrere l’ull d’una càmera que navega entre un mar de mans, els cossos es mouen al ritme d’una coreografia nascuda de la col·laboració entre l’alumnat i les coreògrafes. Flow, caos, hores de treball, diversitat, estrès, nervis, llums… Totes aquestes paraules defineixen la nostra creació. Una peça viva, construïda des de l’energia compartida i la intensitat d’un procés col·lectiu. Us convidem a submergir-vos amb nosaltres en aquesta experiència, a cavall entre un espectacle de dansa i una peça en streaming, que no us deixarà indiferents.”
DOLPHIN Z
Direcció: Cia. Aina Lanas / Coreografia: Aina Lanas i Irene Baeza, en col·laboració amb l’alumnat / Disseny de llums: Valentina Azzati, en col·laboració amb l’alumnat / Disseny sonor: Milagros Garcia, en col·laboració amb l’alumnat / Vestuari: SLMFV, en col·laboració amb l’alumnat.
Amb els estudiants de 3r d’ESO de l’Institut Escola Antaviana Júlia Calafell Cabezas, Godstime Chike, Salma López Macià, Ayla Lucas Pérez, Saori Dayan Ortega Salazar, Khadija Rifi, Marian Nerea Salgado Sánchez, Judith Zafra Albújar, Steven Amilcar Bardales Durán, Annely Barrera Cerrato, Alba Barrientos Sáez, José Miguel Bu Pineda, Marta Cárdenas García, Núria Gómez Moreno, Nayara Oré Silva i Juan Mª Zafra Albújar. El procés ha estat acompanyat pels docents Cristina Celma i Quim Cubarsí.
- Dimecres 14 de maig al Mercat de les Flors:
- Funció per a l’alumnat i comunitat educativa a les 11 h. / Funció per a les famílies a les 18 h.
- Aforament limitat,
- Entrada gratuïta prèvia reserva a: confirmacions@mercatflors.cat
