DRIFT – Dance & Research in the Future Time (2026–2029) és un projecte europeu de quatre anys que acompanya coreògrafs en un moment clau de la seva trajectòria: quan el seu treball comença a consolidar-se i a circular internacionalment.
Més que un programa de suport, DRIFT proposa un marc de treball sostingut que combina laboratoris, residències, coproduccions i circulació internacional, amb l’objectiu de reforçar tant el desenvolupament artístic com la capacitat de producció i projecció dels artistes.
El Mercat de les Flors i el Graner hi participen conjuntament com a socis, formant part d’una xarxa internacional d’equipaments i festivals de referència en dansa contemporània. En aquest context, el Mercat es posiciona com a node actiu en la generació, acompanyament i projecció de noves pràctiques coreogràfiques en l’àmbit europeu.
En la primera fase del projecte (2026-27), l’artista Paloma Muñoz participa acompanyada pel Mercat de les Flors i el Graner. L’artista de la segona fase (2028-29) s’escollirà mitjançant convocatòria pública durant el 2026.

Socis:
Théâtre de Liège (Bèlgica, líder del projecte), Maison de la Danse (França), Onassis Stegi (Grècia), Mercat de les Flors-Graner (Espanya/Catalunya), BIT Teatergarasjen (Noruega), HAU/Tanz im August (Alemanya), Short Theatre (Itàlia), Materiais Diversos (Portugal), Al Badil (Tunísia) i Ukrainian Dance Platform (Ucraïna); a més de socis associats per a la difusió internacional com Red Brick House (Japó), Panorama Festival (Brasil) i Kinani Festival (Moçambic).
Llegir més
Llegir menys