• Residències
  • Programes
  • Barri
  • Educatius
  • Arxiu viu
  • Graner
Newsletter
  • cat
    • esp
    • eng
  • Residències
  • Programes
  • Barri
  • Educatius
  • Arxiu viu
  • Graner
Newsletter
< Tornar

Estudi obert de Mari Paula

Fronterizas és el tercer esglaó de la investigació antropòfaga de Mari Paula. L’última posada en escena d’una trilogia –Retrópica el 2017, Devórate el 2019 i Fronterizas el 2022- que aborda el cos com una experimentació antropòfaga. Fronterizas també és una praxi artística interdisciplinària, que relaciona el cos migrant amb les tecnologies lumíniques i sonores, on Mari Paula, LumierScene i JPEGr treballen en un diàleg constant. En aquest procés col·laboren artistes en el camp de la dramatúrgia, de la dansa i de la performance com Gustavo Bittencourt, Luz Arcas i Aitana Cordero.

En diàleg amb FUNARTE (Fundação Nacional de Artes), és la segona vegada que acollim aquesta artista brasilera, que ja va passar pel Graner en el procés de creació de Devórate, el 2019.


Informacions pràctiques:

  • Dijous 1 de setembre de 2022
  • A les 13h
  • Entrada lliure

Fitxa artística:

Performance i direcció artística: Mari Paula / Performance i projecte sonor: Jaime Peña – JPEGr / Performance i projecte de il·luminació: Carlos Molina – LumiereScene / Col·laboració dramatúrgica i de moviment: Luz Arcas, Aitana Cordero i Gustavo Bittencourt / Espai escènic: Luis Crespo / Alter ego: Pablo Venero / Vídeo: Ricardo Kenji / Altres mirades: Flavia Mayans, Alexandra Mabes, Rebeca García Celdrán i Patricia Manrique / Comunicació: Marta Romero / Distribució i gestió nacional: Iñaki Díez / Distribució i gestió internacional: Igor Augustho / Producció: Mari Paula – Dance & Performance y LAS VIVAS – Plataforma Iberoamericana de Danza.

Estudi obert de Mari Paula

Mari Paula

© Graner, 2025

  • Avís legal
  • Política de cookies