Segon trimestre de l'Aula Performativa a l'IES Montjuïc
Podem construir coneixement de manera activa i col·lectiva, des d’una consciència del cos que superi la normativitat de l’aula?
Aula performativa neix amb la idea d’incorporar les arts en viu a l’experiència pedagògiga i l’acció a l’aula, apostant per una metodologia que explora els límits del comportament del que es pot fer i del que no es pot fer dins d’un institut de secundària.
Des del Graner el curs 2018-2019 estem oferint recursos i accions als centres educatius de La Marina a través d’una Caixa d’Eines. Dins el marc del Pla de Barris, treballem per promoure i afavorir noves formes de relació, expressió, comunicació i aprenentatge en les diferents etapes educatives, aportant continguts formatius específics i sempre des de la mirada de l’art i del llenguatge del cos, el moviment i la dansa.
El 2n trimestre de l’Aula Performativa s’està desenvolupant amb la creadora Mariona Naudin, artista associada al Graner.