Residències
Programes
Barri
Educatius
Arxiu viu
Graner
Newsletter
cat
esp
eng
Residències
Programes
Barri
Educatius
Arxiu viu
Graner
Newsletter
Notícies
Vídeo de “Planeta Cobalto”, taller d’arts vives d’Alba Rihe i Laila Tafur amb l’alumnat de 1r i 2n d’ESO de l’Institut MontjuÏc
Que creixin líquens a les parets- Convocatòria de residències 2021 al setembre
Conversa oberta entre Paula Caspão i Tamara Cubas, dimecres 22 de juliol a les 16h (a través de la plataforma Zoom)
Trobada FF90 del 22 al 26 de juliol en el marc del Festival Grec de Barcelona
El Graner, dins del MAPEO DE PRÁCTICAS INSPIRADORAS (DE) (DAS) (LAS) ARTES VIVAS (EN) (NA) IBEROAMÉRICA
Núria Guiu, artista associada al Graner estrena Spiritual Boyfriends al Festival Grec el 22 de juliol
El Graner participa al Grec Pro 2020
Obertura del procés ‘No fer res’ el 16 de juliol al Jardí Botànic Històric de Barcelona
Coses que passen a les ZONES DE CONTACTE. Memòria del curs 2019-20
En procés el projecte ‘No fer res’, un diàleg entre Ventura Garriga i Mariona Naudin amb la col.laboració d’Odil Bright
AGUABLANDA intervé l’Instagram del Graner
‘Aprender con Tacto’ de João Lima i l’alumnat de 4t d’ESO de l’institut Bernat Metge
A punt per a la Fase 1 de la desescalada
SÍMPTOMA I REPETICIÓ: Una investigació amb els usuaris i usuàries de la Casa Jove de La Marina, per Roger Bernat
Ajudes i beques de l’Ajuntament de BCN i la Generalitat
Escenes del confinament – Espectadors en residència
Basar obert #2: Models d’organització en la gestió de les arts escèniques
Laboratori escènic per a joves amb Mariona Naudin – ajornat a la tardor
Projectes en residència 2020 al Graner
LABORATORI: COS I TERRITORI – Convocatòria Artistes
Busquem “Espectadors en residència”
2a edició del BAR YOLA, programa que proposa el transvasament d’eines escèniques a contextos educatius adscrit al Festival SÂLMON<.
8a edició del Festival SÂLMON< amb l'impuls del Graner
“A quatre potes”, una investigació de nyamnyam al barri de La Marina
« Entrades anteriors
1
…
7
8
9
10
11
…
14
Entrades següents »